26. heinäkuuta 2012

Synttärisankarin päivä

Moikka ! Ei sittenkään tullut ihana kesä. Pilvistä ja sadetta vaan, mutta ensi viikolle on luvassa hellettä ! Toivottavasti edes toteutuisi. Mutta olen lähdössä  huomenna Tallinnaan,eli viikonlopuksi pelaamaan beachvolleytä. Kuulemma siellä on +28 lauantaina.. Eli kelpaa ! ;)

Täytin muuten tässä kuussa 13 päivänä 18 vuotta. :) On outoa olla täysi-ikäisenä, mutta elämä pyörii vaan nopeasti, joten kannattaa nauttia elämästä!

Järjestin omat juhlat kodissani, sitten yöllä yöelämään.




















































Kutsuin niitä juhliini, jotka ovat mun ystäviä. Tossa kuvassa on Rasmus, Victor, Mika , Juuso , Jonas , Riku veljeni, Christer ja minä ! PS. Jesse ja tommi ei ole kuvassa.








































































































Aamulla ja tietty olin kunnossa, enkä sammunut johonkin Lappiin, kun pojat yritti suunnitella mua junaan sammuneena Lappiin, muttei toteutunut. :D

5 kommenttia:

  1. Onneks olkoo Saku ! (:

    VastaaPoista
  2. Mistä noi shortsit noissa ekoissa kuvissa on???

    VastaaPoista
  3. Anonyymi : Kiitos paljon !

    Anonyymi : Tilasin netistä River Islands:sta.

    VastaaPoista
  4. koskas taas kirjoittelet;)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Hyvä kysymys. :D eiköhän vois kirjoitella ens viikolla, kun on syyslomaa.

    VastaaPoista